Het laatste berichtje vanuit NL voor vertrek - Reisverslag uit Neerkant, Nederland van kellyilseafrika - WaarBenJij.nu Het laatste berichtje vanuit NL voor vertrek - Reisverslag uit Neerkant, Nederland van kellyilseafrika - WaarBenJij.nu

Het laatste berichtje vanuit NL voor vertrek

Door: Kelly en Ilse

16 Januari 2015 | Nederland, Neerkant

Maswera ( = goedemiddag in Malawi ),

Bedankt voor jullie lieve berichtjes op de site, facebook enz.

Hier is het laatste bericht van ons uit Nederland.

Morgen is het zover en vertrekken we voor 7,5 week naar Afrika.
Gisteren hebben we de laatste werkdag gehad, vandaag nog alles inpakken en het afscheid nemen van de vrienden/familie.
We hebben er erg veel zin in, de spanningen beginnen nu flink toe te nemen.. :D

Het totale bedrag wat we opgehaald hebben is € 930,- Dit is super! Dank jullie wel allemaal!!

Afgelopen week heeft het enorm geregend in Malawi, zelfs zoveel dat er overstromingen zijn geweest.
We hebben contact gehad met de organisatie of dit voor ons en voor het werken in het project nadelen zou hebben, dit was gelukkig niet zo.
Uit voorzorg nemen we slippers, bikini en de snorkels mee, haha … :D
Het is momenteel 25-30 graden in Malawi, de komende week nog kans op wat regenbuien, dat drukt de pret niet.
We zijn ook erg benieuwd wat de impact is van de vele regenbuien en overstromingen die hebben plaatsgevonden afgelopen week.

Wij gaan verder met de koffers pakken en afscheid nemen van vrienden en familie.

Tot over een paar dagen, dan proberen we weer een berichtje op de site te zetten. Dan horen jullie hoe de eerste dagen zijn geweest en wat de indrukken zijn.

Groetjes Kelly en Ilse.

• 16 Januari 2015 - 16:44

Petra:

Dames,
    Het is bijna zover, de laatste dingen hier in Nederland zijn geregeld.
    Op naar het grote avontuur, geweldig wat jullie aan geld en middelen al meeneemt naar dit arme land.
    Moeten jullie kaplaarzen nu niet mee?
    Geniet er samen van, en leer de mensen in de zorg daar veel zodat ze met jullie ervaring daar weer verder aan de slag kunnen.
    Succes Ilse en Kelly.

• 16 Januari 2015 - 18:08

Marielle:

Spannend. ....maar zo gaaf...heel veel plezier en geniet ervan! Ben benieuwd naar jullie verhalen, ga het zeker volgen.
    Groetjes Mariëlle

• 16 Januari 2015 - 18:55

Ellen :

Meiden veel plezier!!! Het zal een hele ervaring zijn!!
    Zorg goed voor elkaar

• 16 Januari 2015 - 19:12

Dolinda:

Hey Kelly en ILse,
    Nog een laatste berichtje voor jullie vertrek...Ben enorm trots op jullie en vind het helemaal super dat jullie dit avontuur en ervaringen samen aangaan. Ga hier enorm veel van genieten, deel je eigen ervaringen daar en neem nieuwe ervaringen mee terug. Veel succes met de laatste loodjes (koffer inpakken en het (tijdelijk) afscheid nemen van jullie dierbaren) want deze zijn het zwaarst...Let op elkaar en zorg goed voor elkaar, en ben benieuwd naar jullie verhalen op deze site...
    Groetjesssss, uhhh mochten ze een nog helpende nodig hebben laat maar effe weten, hahahahaha....Kom ik jullie na, hahahaha.....Doeiiiiiiiiiiii............

• 16 Januari 2015 - 19:58

Marianne Heijmans:

Ha dames,

Ja nu gaat jullie grote avontuur beginnen!
    Toch wel erg spannend, niet dan?
    Maar het zal zeker een geslaagd project worden, aan jullie enthousiasme zal het niet liggen!
    Ben benieuwd hoe het er jullie vergaat daar, zo ver van huis.

Maar voor het goede doel moet je wat over hebben.
    Nogmaals veel (werk ) plezier samen en geniet van de zon, die zal er vast weer komen na de vele regen.
    Veeeeeeel succes ! Groetjes uit Hunsel

• 16 Januari 2015 - 21:04

Marita:

Hey Lady's . Nog 1 nachtje en dan gaat jullie avontuur beginnen. Respect voor jullie initiatief ! Flink bedrag wat jullie binnen hebben gehaald, mooi ! Ik zeg Veilige Reis, Go with the Flow en pas goed op elkaar ! Ik ga jullie volgen :-) LEUK. Enjoy and have fun ! x

• 16 Januari 2015 - 21:33

Erica:

Goede reis meiden! En geniet er van hè...

• 17 Januari 2015 - 07:27

Simone Sars:

Kelly en Ilse, heel veel plezier en een goeie reis, geniet ervan:):)

• 17 Januari 2015 - 08:36

Berend Van Der Weide:

Goede reis dames!

Inmiddels zijn 3 fietsambulances in productie gegaan terwijl jullie aan het vliegen zijn!

Hartelijke groet!

Berend van der Weide
    Voorzitter
    Stichting www.transport4transport.nl
    The Netherlands - Africa

• 17 Januari 2015 - 22:39

Aquilien En Martien:

Hele goede reis en we zien uit naar het volgende bericht.
    Broekspijpen maar omhoog en op naar Malawi.

• 18 Januari 2015 - 11:11

Anke:

Het avontuur is begonnen. Trotstrotstros op de meisjes van de 3e.......Wat zijn we benieuwd naar de verhalen. Wel voorzichtig zijn hoor! Dikke knuffel en toitoitoi........

• 30 Januari 2015 - 21:50

Roos Dielissen:

Hallo Ilse Kelly
    Alles goed met de meisjes en ook goed met de buikjes ik hoop van wel
    jullie krijgen de groetjes van ome Piet tante Riek en ome Jan tante Anny van Liessel
    Samen nog veel plezier en geniet van alles als het kan hier slecht weer en koud

Lieve groetjes van Oma Roos